SOCIAL – MEDIA PENTRU AFACERI

curs online

Curs de inițiere

SPECIALIST SOCIAL - MEDIA PENTRU DOMENIUL AFACERILOR

În epoca digitală în care trăim, prezența și performanța în mediile sociale au devenit esențiale pentru succesul afacerilor. În acest context, rolul specialistului în social media devine crucial pentru orice companie. Această nevoie a creat o cerere tot mai mare pentru profesioniști bine pregătiți care să gestioneze și să dezvolte prezența online a brand-urilor. Un curs specialist social media pentru afaceri poate reprezenta puntea ideală între cerințele pieței și abilitățile necesare unui expert în domeniu.

  • Taxa de participare:

    800 lei + TVA (19%)
  • Perioadă derulare curs:

  • Dată examen:

  • Condiții minime de participare:

    Studii medii și/sau superioare
  • Abilități specifice:

    Utilizare PC nivel mediu, cunoștințe minimale despre funcționalitatea internetului.
  • Nr. referință Catalog electronic SICAP/SEAP:

    44/CPV 80530000-8
  • Modalități de plată

    integral sau în 2 rate (prima rată înainte de începerea cursului) în conturile: RO22BRDE445SV12240144450 deschis la BRD sucursala TRIUMF    sau RO15TREZ7005069XXX002417 deschis la Trezoreria Operativă a Mun.București

O afacere, indiferent de dimensiune, își poate mări considerabil vizibilitatea și vânzările prin intermediul unei prezențe inteligente în spațiul social media. Aici intervine specialistul social media, care pentru a-și îndeplini rolul cu eficacitate, va deține o serie de aptitudini și cunoștințe esențiale:

  • se va ocupa de analiza obiectivelor de afaceri
  • va da dovadă de creativitate în crearea de conținut relevant
  • va analiza și monitoriza performanța strategiilor media de marketing
  • va interacționa cu publicul și va gestiona feedback-ul
  • va cunoaște modul diferit de funcționare a platformelor de social media.

Dintre principalele subiecte ale cursului amintim:

  • Crearea și administrarea profilurilor de Social Media
  • Înțelegerea platformelor de social media relevante pentru business
  • Elaborarea și implementarea unei strategii de conținut, adaptată specificului afaceri
  • Utilizarea instrumentelor de analiză pentru a adapta strategiile de comunicare la nevoile și preferințele publicului
  • Crearea și gestionarea campaniilor publicitare pentru a atinge obiectivele de afaceri